onsdag 20. desember 2017

5 dager igjen





Jeg er ganske så i rute til juleaften, men det blir vel litt stress med all mat som skal lages lille juleaften og juleaften. Har vært bortskjemt med en mann som alltid har laget julematen, men i år er det min tur:) Her er vi litt utradisjonelle juleaften, i år blir det tapas retter. Jeg pleier ikke å bake noe særlig av julekaker. Jeg lager oreokake og bløtkake lillejuleaften. I år har jeg laget sandnøtter, kokosmakroner og delfiakake...disse er nå allerede spist opp av faktisk andre en meg selv..hehe.. Har laget pepperkaker og pyntet disse og idag prøvde jeg en oppskrift jeg fant hos Franciskas vakre verden, julekake med oreokjeks...veldig gode. Oppskriften er her.

Ha en fin onsdag!

6 kommentarer:

  1. Åh ja, vi har lavet hjemmelavet chokolade til juleaften, men der forsvinder også fra dåsen. :)) Og hvor er han kær din julehund :)
    Glædelig jul
    Klem Birgitte

    SvarSlett
  2. Owwww look now ...so cute......merry merry Christmas darling.....love from me x ❤️

    SvarSlett
  3. Merry merry Christmas my friend and a big big kiss to your "Rudolph-Dog"! All my best and big big hugs
    Elisabeth

    SvarSlett
  4. Rigtig gkædelig jul til dig og dine kære.
    Kærlige julehilsener
    Birgitte

    SvarSlett
  5. Hab es schön in 2018 ♥
    Rosine

    SvarSlett